Βρείτε την εκδρομή που σας ταιριάζει!


    ΤΡΑΙΝΟΣΕ ματαβολές εισιτηρίων με υπαιτιότητα τον επιβάτη με εφαρμογή από 01/02/2013

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σας ενημερώνει ότι, για την περίπτωση μεταβολής - ματαίωσης του ταξιδιού από τον επιβάτη ισχύει νέα εμπορική πολιτική από 01/02/2013.

    Αναλυτικότερα στην περίπτωση που ο επιβάτης δεν πραγματοποιεί το ταξίδι του με δική του υπαιτιότητα, και μέχρι 24 ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας με την οποία είχε προγραμματίσει να ταξιδέψει, ο τίτλος μεταφοράς του ενισχύεται, ως εξής:

    • Αν η μη χρησιμοποίηση του εισιτηρίου ζητηθεί από τον επιβάτη σε σημείο πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε χρονικό διάστημα από 24 - 48 ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας, επιστρέφεται με τη μορφή κουπονιού ταξιδίου το 50% της συνολικής αξίας του τίτλου μεταφοράς.
    • Αν η μη χρησιμοποίηση του εισιτηρίου ζητηθεί από τον επιβάτη σε σημείο πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 48 ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας, επιστρέφεται με τη μορφή κουπονιού ταξιδίου το 100% της συνολικής αξίας του τίτλου μεταφοράς.
    • Για το χρονικό διάστημα από 0 – 24 ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας, καθώς και μετά την αναχώρηση αυτής δεν πραγματοποιείται καμία ενίσχυση τίτλου μεταφοράς.

    Το «κουπόνι ταξιδίου» ισχύει για 6 μήνες, δεν είναι τίτλος μεταφοράς και είναι ανταλλάξιμο στο αντίτιμο που αντιστοιχεί σε αυτό, στα εκδοτήρια εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον τίτλο μεταφοράς που επιθυμεί ο επιβάτης για μεταγενέστερο ταξίδι του με το σιδηρόδρομο.

    Κατ’ εξαίρεση και σε ειδικές περιπτώσεις και μόνο με έγκριση της Διοίκησης, είναι δυνατή η εξέταση έγγραφων αιτήσεων των επιβατών για επιστροφές αντιτίμου. Στην περίπτωση αυτή η αποζημίωση του επιβάτη είναι δυνατό να γίνει, είτε σε μετρητά, είτε και με διάθεση τίτλων μεταφοράς με δυνατότητα προσαρμογής, κατά περίπτωση, σε ότι αφορά τη διάρκεια και τις περιόδους ισχύος και τον προορισμό του επιβάτη.

    Υπόλοιπες δημοσιεύσεις